Dag 1: We're going to the USA! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van EBO - WaarBenJij.nu Dag 1: We're going to the USA! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van EBO - WaarBenJij.nu

Dag 1: We're going to the USA!

Door: Carlijn & Winnie

Blijf op de hoogte en volg EBO

10 November 2013 | Verenigde Staten, Boston

Hallo allemaal,
Om half 9 was het zover.. Met z'n allen hadden we verzameld bij de incheckbalie. Na onze koffers afgedropt te hebben, zagen we elkaar weer bij de gate. Nadat ons paspoort ongeveer 15x was bekeken en we door een full body scan moesten, mochten we eindelijk in het vliegtuig. Het leek wel een trein zo groot.. We zaten ongeveer een halfuur en toen kregen we al een welkomsnack en een warm doekje om ons gezicht mee af te deppen haha! Ieder had een eigen tv schermpje met leuke films, series en muziek. We kwamen helemaal niks te kort, onze buiken zaten allemaal vol aan het eind.
Na 7 u vliegen kwamen aan op Amerikaanse bodem: Boston! We kregen eerst een heel vragenvuur, wat gaan we doen, waarom, met wie.. Ook onze vingerscans en foto zijn nu bekend hier. Vervolgens konden we onze bagage weer ophalen. Sommige werden aangehouden door de douane en daarbij werd de hele koffer overhoop gehaald + persoonlijk vragenvuur.
Met de taxi zijn we vertrokken naar het hotel waar Willem, Yolanda, Loes en Juul slapen. Dat ziet er super luxe uit! We werden daar opgepikt door onze gastgezinnen. Iedereen is hartelijk ontvangen en heeft een goede nacht gehad. Bij de meesten ging om 21.00 (03.00 u NL tijd) het lampje uit. Morgen gaan we de toeristen uithangen in Boston.

Groetjes Carlijn, Winnie en de rest!
P.S. De foto's zijn gemaakt van het fototoestel dus zijn niet zo heel helder..

• 12 November 2013 - 23:02

Marian:

Leuk verslag geschreven dames!!